Utolsó kommentek

  • zs.: ez egy bölcs gondolat.. és miylen igaz! :) (2008.01.20. 18:54) hm
  • bodza: dehogynem olvassák!!! és neaggódj, úgy még sohasem volt, hogy valahogy ne lett volna... ;) (2008.01.20. 18:53) hm
  • zsani: jajjj de jóóóóó! és holnap után találkozunk.mégjoooooooooob :D:D:D (2007.11.28. 21:48) nos.
  • Szilvia: Hahó! Ennek örülök, mert már régóta nincs mit olvasni! (2007.11.28. 16:24) nos.
  • zs.: :D hát ezt meg mire véljem? ne kekeckedj.. ;) (2007.11.07. 18:23) szürreális időtöltés
  • quiz: aha (2007.11.06. 23:36) szürreális időtöltés
  • zs.: természetesen én is végignéztem azért.. ;) (2007.11.02. 18:17) unalmasság mint fogalom
  • quiz: hehe...énis a micsoda nőt néztem... (2007.11.02. 16:39) unalmasság mint fogalom
  • zs.: köszönöm. remélem tényleg így gondolod.. (2007.10.20. 16:15) kevésbé jó nap mint amennyire nem
  • quiz: Neviccelj már! kellemetlen volt a szitu de túlléptünk rajta...nemnagydolog...emiatt ne érezd magad... (2007.10.20. 09:57) kevésbé jó nap mint amennyire nem
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ehhj

2007.10.22. 12:46 | zs. | Szólj hozzá!

tegnap nem volt erőm meg időm írkálni, mert teljesen szétment a szívem. három férfiúval nekiindultam forma1et nézni. mondanom se kell h a futam alatt kürölbelül hetvenszer kaptam szívinfarktust. tudni kell rólam h hamiltonnak drukkoltam és alonso ellen. és az az igazság, hogy inkább alonso ellen, mert szinte biztos voltam benne, hogy hamilton autójával valami gebasz lesz, vagy ő kúrja el nagyon valamivel, mert eddig nem volt nagyon semmi gáz.. és persze már nem lehet javítani. be is jött mind a kettő. hehe. én a jós. de mindegy. a lényeg h alonso nem nyert, sőt a világbajnokságban mégcsak második sem lett. hamilton annak ellenére, hogy megállt az autója sztem parádésan végzett a hetedik helyen a futamon, de ez persze nem elég a világbajnoki címhez, ötödiknek kellett volna lennie ahhoz, hogy meglegyen. nah mindegy. ez van. raikonnen világbajnok, meg is érdemli mostmár. ugyh juppi. én nem mellesleg tök jól éreztem magam a Fiúkkal. :) már rég volt így. hogy csak páran voltunk. tökjó. :)
*
holnap apu szülinapja van. még gőzöm sincsen róla, hogy mit kap tőlünk.. nem tudom. fütyimérce? vagy világítós párna. (az ötleteket köszönöm a Telephieknek.) :D
*
ma végre sikerül kimennem pogányba. már alig várom. nagyon szeretek ott lenni. lehet sokat enni, meg pihenni, meg kimenni a kocsmába. bár most oda lehet h nem mert szétverték. mondanom se kell h nem a pogányiak. na mindegy. a lényeg h jó lesz. az ötössel megyünk ki. majd megint megkérdezi a sofőr, hogy milyen jegyet kérek fiút vagy lányt.. :) szinte minden egyes alkalommal megkérdezik.. nem is értem. úgy nézek én ki mint akivel lehet szórakozni? lehet. mondjuk a helyzet az, hogy nem is veszem igazán rossz néven.

A bejegyzés trackback címe:

https://arctalan.blog.hu/api/trackback/id/tr97203650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása