Utolsó kommentek

  • zs.: ez egy bölcs gondolat.. és miylen igaz! :) (2008.01.20. 18:54) hm
  • bodza: dehogynem olvassák!!! és neaggódj, úgy még sohasem volt, hogy valahogy ne lett volna... ;) (2008.01.20. 18:53) hm
  • zsani: jajjj de jóóóóó! és holnap után találkozunk.mégjoooooooooob :D:D:D (2007.11.28. 21:48) nos.
  • Szilvia: Hahó! Ennek örülök, mert már régóta nincs mit olvasni! (2007.11.28. 16:24) nos.
  • zs.: :D hát ezt meg mire véljem? ne kekeckedj.. ;) (2007.11.07. 18:23) szürreális időtöltés
  • quiz: aha (2007.11.06. 23:36) szürreális időtöltés
  • zs.: természetesen én is végignéztem azért.. ;) (2007.11.02. 18:17) unalmasság mint fogalom
  • quiz: hehe...énis a micsoda nőt néztem... (2007.11.02. 16:39) unalmasság mint fogalom
  • zs.: köszönöm. remélem tényleg így gondolod.. (2007.10.20. 16:15) kevésbé jó nap mint amennyire nem
  • quiz: Neviccelj már! kellemetlen volt a szitu de túlléptünk rajta...nemnagydolog...emiatt ne érezd magad... (2007.10.20. 09:57) kevésbé jó nap mint amennyire nem
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

éppen pihenek - kieg.

2007.11.02. 18:27 | zs. | Szólj hozzá!

a mai nap sem ígérkezik túlságosan izgalmasnak eddig. már órák óta próbálom összerámolni a szobámat, de még mindíg nem tudtam a végére érni. közben a star wars megy a tvben, már a fülemen jön ki. legalább háromszázezerszer láttam. de mindjárt vége van. bár gondolom utána jön a csodálatos esti családi mozi. nagyszerű. mondjuk a hang igy is le van véve a tvről, és megy a Maggie. szeretem. szóval pakolászok pakolászok, és időről időre eszembe jut az a jelenet, ami ma délelőtt játszódott le rögtön a hatásos ébresztő után amit a Ricsárdtól kaptam.. khm. szóval egy idő után arra eszméltem fel, hogy a nagyszobában ülök egy hatalmas fonott kosárral a fejemen, a R fején van egy kisebb, és Anyuén egy mégkisebb. és nézzük a televíziót, mintha ez teljesen természetes volna. röhejesen festhettünk. mikor feleszméltem, persze visítottam. de éppen most mentem ki a nagyszobába, mikor láttam h Apu a két mutatóujját feltartva forog és mosolyog egyszerre. ezek teljesen őrültek. nem lehet így komolyan szobát pakolni. és tőlem várják el hogy normális legyek.. azthiszem folytatom. az este további részeiről nem tudok nyilatkozni, mert még nem múltak el, és sose lehet itt tudni hogy mi fog történni.
*
jah és tudom hogy mit akartam még leírni. rájöttem h egy csomószor csak a rossz dolgokat írom le,és mikor jó napom volt az meg sokszor nem. egy ilyet pl ki is hagytam tényleg. a szerdai napom kifejezetten jó volt. sőt lehet aztmondani, hogy hónapok óta az egyik legjobb. felkeltem a kis ágyamból, összeszedtem egy csomó akkut, és elindultam Nórihoz, hogy végre fényképezzünk egy-kettőt. szépen eldumáltuk az időt, úgyh fél órás késéssel érkeztünk be a suliba, ahol nagy szerencsénkre bennt volt a Bosi, és Csizi is nagyon örült h végre megérkeztünk. beállítottuk a lámpákat, ill valójában ők, én meg figyeltem. sikerült teljesen jól. és tök jó képeket csináltam. komolyan mondom teljesen büszke vagyok magamra. ha megnézem h a Sinko milyen kéepket csinált a Kicsiről és én milyeneket csináltam, hihetetlen a különbség. és ettől jól érzem magam. mondjuk a képek egy kicist sötétek lettek, mert nem változtattam a záridőn annak ellenére h egyre sötétedett. hát a hibáiből tanul az ember. igy kicsit zajosak a képek, de nagyon jók. ezek után elindultam a forrásba báliruhát próbálni. azthittem katasztrófa lesz, mert amikor a Shaliaban rámadott a csaj egy ruhát majdnem elhánytam magam. de itt találtam egyet amiben királylány leszek a szalagavatón. miután egy órát illegettem magam a ruhában, elhagytuk a szalont, és elindultunk Anyuval kifelé, de közben nézelődtünk az árkádban. egyszer csak hátulról megcsókolta a nyakamat a Ricsárd és az új haja, ami szenzációsan áll neki. imádom..:) este pedig Tomihoz mentünk át, videókat nézegettünk meg ilyesmit. ezután jót aludtam. teljesen korrekt kis nap volt. 2007.10.31. 

A bejegyzés trackback címe:

https://arctalan.blog.hu/api/trackback/id/tr23216356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása